موسیقی ایران

موسیقی ایران

موسقی ایران زمین
موسیقی ایران

موسیقی ایران

موسقی ایران زمین

دانلود کنسرت تصویری هم نوا با بم


برای اولین بار در میان سایت های ایرانی

به طور کامل



دانلود در پارت های 200 مگابایتی


دانلود پارت اول

دانلود پارت دوم

دانلود پارت سوم

دانلود پارت چهارم

دانلود پارت پنجم

دانلود پارت ششم

دانلود پارت هفتم

دانلود پارت هشتم


پسورد: www.aslmusic.blogsky.com


نظرات 14 + ارسال نظر
امیرحسین پنج‌شنبه 24 مهر 1399 ساعت 16:27

آخه چرا فایل vob گذاشتین؟ حجیم و بی کیفیت!!!

رضا چهارشنبه 13 فروردین 1399 ساعت 14:55

در جواب عباس عزیز :من هم اول همون مشکل همه دوستان رو داشتم وفکر کردم واقعا حجم هدر دادم اما آخرین پست صفحه رو که ادمین گذاشته خوندم وعینا عمل کردم متوجه شدم که خود برنامه rar همه هشت فایل رو با هم ترکیب میکنه دوتا فایل میسازه ومشکل حل میشه؛اینم همون پست آخر که گفتمه:

همه پارت هارو در یک فولدر بریزید بعد روی اولین پارت راست کلیک کنید و گزینه Extract here کلیک کنید و رمز رو وارد کنید
دقت کنید که نباید پارت هارو خودتون دونه دونه از حالت فشرده خارج کنید

عباس سه‌شنبه 12 فروردین 1399 ساعت 21:44

الکی حجم هدر دادیم منم مشکل کامن insert disk رو دارم با هیچکدوم از توصیه هاتونم حل نشد

امیرحسین جمعه 7 تیر 1398 ساعت 22:34

عالییییه و هیچ ایرادی نداره
ممنونم

علیرضا پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1398 ساعت 21:25

سلام
ما با کلی شوق تمام نکاتی که گفتید رو رعایت کردیم اما هیچکدوم اکسترک نشد

سلام علیرضا جان
فایل هارو خود ما یکبار دانلود کردیم و مشکلی در اکسترکت آن ها وجود نداشت .

بهروز یکشنبه 18 فروردین 1398 ساعت 01:01

موقع اکسترکت فایل AVSEQ01.DAT ارور میده که پسورد اشتباهه

سلام بهروز عزیز
فایل ها سالم هستند
از صحت رمز مطمعن بشید و با حروف کوچک وارد کنید
رمز رو کپی نکنید

محمدی یکشنبه 18 آذر 1397 ساعت 13:04

تشکر می کنم ...موفق باشید

احمدی پنج‌شنبه 31 خرداد 1397 ساعت 15:45

سلام این فایاها رو که دانلود کردم باز نمیشه

احتمالا رمز اشتباه وارد می‌کنید فایل ها سالم هستند چک شد.

مهدی دوشنبه 6 آذر 1396 ساعت 20:46

فدای استااااااااااد

یاسر یکشنبه 7 آبان 1396 ساعت 17:42

بله خوب هست

حسن شنبه 1 مهر 1396 ساعت 20:30

سلام. ممنون از لطفتون. کیفیتش چجوریه؟ بالاست یا کم هست؟ متشکرم

سلام
کیفیت بالایی داره

محسن جمعه 24 شهریور 1396 ساعت 21:50

عااالی دست شما درد نکنه
زنده باد شجریان

بهمن چهارشنبه 17 خرداد 1396 ساعت 11:52

با عرض سلام و خسته نباشید
من همه فایلهای تصویری رو دانلود کردم ولی از تو فایل زیپ نمیتونم اجراش کنم همش میگه سی دی رو بزرارید مشکل رو لطفا رفع کنید
با تشکر

همه پارت هارو در یک فولدر بریزید بعد روی اولین پارت راست کلیک کنید و گزینه Extract here کلیک کنید و رمز رو وارد کنید
دقت کنید که نباید پارت هارو خودتون دونه دونه از حالت فشرده خارج کنید

صبا چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396 ساعت 11:19

شجریان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد